مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 14:302019-10-13دانش

اعتبارات پژوهشی همدان تجمیع شوند / توانمندی دانشگاه ها در تأمین نیاز های استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری این استان که ظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاه های استان برگزار شد، - استاندار همدان گفت: اعتبارات پژوهشی همدان باید تجمیع شوند و نیاز است این پژوهش ها براساس اولویت های استان تبیین شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری این استان که ظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاه های استان برگزار شد، با اشاره به اینکه اعتبارات پژوهشی همدان باید تجمیع شوند، گت: پژوهش ها نیز باید در سطح استان همدان و براساس اولویت های این استان تبیین و متمرکز شوند.

شاهرخی ادامه داد: اقتصاد، اشتغال، گردشگری، کشاورزی و صنعت اولویت های استان همدان در عرصه پژوهش هستند و نیاز است که پژوهش هایی که با اعتبارات استانی انجام می شوند، براساس این اولویت ها برنامه ریزی شوند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در بحث آموزش و پژوهش، ضرورت پیوند قوی و موثر بین دستگاه های اجرایی و مراکز علمی پژوهشی مورد تاکید است، گفت: برای بالا بردن بهره وری و راندمان باید با دید علمی به مسائل نگاه کرد و از یافته های علمی روز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پژوهشی همدان تجمیع شوند / توانمندی دانشگاه ها در تأمین نیاز های استان

اعتبارات پژوهشی همدان تجمیع شوند / توانمندی دانشگاه ها در تأمین نیاز های استان