مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 13:302019-10-13دانش

چند درصد از نفرات برتر کنکور از کشور مهاجرت کرده اند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ادامه بررسی ادعا های مطروحه در حوزه مهاجرت نخبگانی که هرازگاهی به عنوان یکی از موضوعات داغ رسانه ای مطرح و تبعاً مجال خوبی نیز برای شایعه .

- آمار رسمی ارائه شده توسط بنیاد ملی نخبگان درباره خروج نفرات برتر کنکور از کشور، سندی بر رد ادعا های بی اساس مطروحه در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ادامه بررسی ادعا های مطروحه در حوزه مهاجرت نخبگانی که هرازگاهی به عنوان یکی از موضوعات داغ رسانه ای مطرح و تبعاً مجال خوبی نیز برای شایعه پراکنی های بی اساس می شود، بیان شده: بنیاد ملی نخبگان ایران اعلام کرد 308 نفر از دارندگان مدال المپیاد و 350 نفر از برترین های آزمون سراسری از سال 82 تا 86 به خارج مهاجرت کرده اند !این ادعا در حالی مطرح می شود که مطالعات بنیاد ملی نخبگان حاکی از آن است که به طور متوسط 15 درصد از رتبه های برتر آزمون های سراسری (رتبه های زیر 1000 هر آزمون) بین سال های 85 تا 94 مهاجرت کرده اند.

علاوه بر آن، بنیاد ملی نخبگان هرگز آمار رسمی ای در خصوص مهاجرت دارندگان مدال های المپیاد و برترین های آزمون سراسر منتشر نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد از نفرات برتر کنکور از کشور مهاجرت کرده اند؟

چند درصد از نفرات برتر کنکور از کشور مهاجرت کرده اند؟