مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 12:352019-10-13ورزشي

اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم هندبال فارس


استاندار فارس با اشاره به این که یکی از راهبرد های اساسی مدیریت، توسعه ورزش در جامعه است خبر از اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم اقایان و بانوان شهرستان کازرون داد.

- ، مرکز فارس، عنایت الله رحیمی امروز در مراسم تقدیر از بازیکنان لیگ برتر هندبال فارس، بیان کرد: نگاهی که در حوزه ورزش در جریان است نگاهی تاکتیکی نیست و ورزش نقش مثبتی در جامعه با توجه به افزایش روحیه، نشاط و امید افرینی دارد.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از درخشش هندبالیست های استان فارس گفت: ورزشکاران نماینده استان فارس در سطح ملی و نماینده کشور در سطوح بین المللی هستید و به عنوان سفیر پرچم کشور را بر سکو های قهرمانی به اهتزاز در می آورید.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه در حد مقدورات از تیم های ورزشی حمایت خواهیم کرد، گفت: این حمایت از تیم های ورزشی بانوان دو چندان خواهد بود چرا که در ادوار گذشته امکان حضور در میادین ورزشی برای این قشر کمتر فراهم بوده است.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های ورزش استان فارس در دولت دوازدهم جهش آشکاری داشته است افزود: در 6 سال گذشته، نگاهی عدالت محور به همه شهر ها و روستا های استان شده و حداقل امکاناتی که تامین آن ها میسر بوده در اختیار مردم همه نقاط استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم هندبال فارس

اهدای 100 میلیون تومان به دو تیم هندبال فارس