مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 11:502019-10-13فرهنگي

دو داستان «صدف» و «هزار رنگ» در بوشهر نقد و بررسی شد


در دهمین نشست انجمن داستان بوشهر دو داستان «صدف» و «هزار رنگ» از مجموعه داستان های آنتون چخوف مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

- دو داستان صدف و هزار رنگ در بوشهر نقد و بررسی شد در دهمین نشست انجمن داستان بوشهر دو داستان صدف و هزار رنگ از مجموعه داستان های آنتون چخوف مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، در دهمین نشست انجمن داستان بوشهر دو داستان صدف و هزار رنگ از مجموعه داستان های آنتون چخوف مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

  این نشست  اولین جلسه عمومی انجمن داستان حوزه هنری بود که با استقبال خوب مخاطبین برگزار شد.

در این نشست فعالیت ها و اهداف انجمن مبنی بر شناسایی و جذب استعدادها، افزایش توانمندی های داستان نویسی و تولیدات ادبی به اعضای انجمن و دیگران حاضران ارائه شد.

سیر جدید مطالعاتی انجمن داستان بوشهر به داستان آنتون چخوف از مجموعه داستان های کوتاه می پردازد که در دهمین نشست انجمن، دو داستان صدف و هزار رنگ بررسی شد.

چخوف به عنوان یکی از تاثیر گذارترین داستان کوتاه نویسان کل تاریخ شناخته می شود، وی واقع گرایی، رئالیسم و مضامین اجتماعی را در درون مایه داستان های خود دارد.

وی علاوه بر داستان نویسی، در عرصه نمایشنامه نویسی نیز فعالیت داشته و همین موضوع باعث می شود که عناصر داستان، توصیف و تصویر سازی در آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو داستان «صدف» و «هزار رنگ» در بوشهر نقد و بررسی شد

دو داستان «صدف» و «هزار رنگ» در بوشهر نقد و بررسی شد