مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 11:412019-10-13سياسي

شورای شهر جاده صاف کن کمپانی های خودروسازی نیست


سخنگوی شورای شهر یزد با بیان این که رویکرد شورای پنجم پیاده محوری و ترویج حمل و نقل پاک است، تاکید کرد:شورای پنجم شهر یزد جاده صاف کن کمپانی های خودروسازی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا قمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که بخشی از عملکرد شورای پنجم شهر یزد صرف اصلاح مشکلات طرح های عمرانی شهری اجرا شده در دوره های گذشته شده است، تصریح کرد: اصلاح ترافیکی تقاطع مهدیه که سال ها به مشکل حل نشدنی برای شهروندان یزدی تبدیل شده بود و برآورد پیمانکار برای اصلاح آن 18 میلیارد تومان اعلام شده بود را با کمتر از دو میلیارد تومان اصلاح کردیم.

وی همچنین به اصلاح ترافیکی میدان سید حسن نصرالله با نصب چراغ راهنمایی و تبدیل آن به تقاطع در این دوره شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: تقاطع شهدای محراب نیز یکی دیگر از طرح های مربوط به دوره های پیشین شورای شهر است که مدتهاست با مشکل ترافیکی مواجه است لذا در قالب طرحی اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته و براساس روزشمار امیدواریم تا بهمن ماه امسال آماده بهره برداری شود.

قمی در مورد انتقاد برخی افراد به عملکرد شورای پنجم به ویژه در مورد اجرای طرح های عمرانی شهری تاکید کرد: شورای شهر جاده صاف کن کمپانی های خودروسازی که تولیداتشان را در هیچ کجای جهان نمی خرند و تنها به مردم خودمان می فروشند و سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر جاده صاف کن کمپانی های خودروسازی نیست

شورای شهر جاده صاف کن کمپانی های خودروسازی نیست