مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 11:412019-10-13فرهنگي

فیلم های مجید جوانمرد تا سال ها مرغ تخم طلای تهیه کنندگانشان بود


مجید جوانمرد که چند سالی است خانه نشین شده، در شبی که بر بهره مندی کارگردان های سینما از حق تالیف اثرش تاکید شد، در میان جمعی از همکارانش مورد تقدیر قرار گرفت.

- فیلم های "مجید جوانمرد" تا سال ها مرغ تخم طلای تهیه کنندگانشان بود مجید جوانمرد که چند سالی است خانه نشین شده، در شبی که بر بهره مندی کارگردان های سینما از حق تالیف اثرش تاکید شد، در میان جمعی از همکارانش مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در ادامه سلسله شب های کانون کارگردانان سینمای ایران، شب مجید جوانمرد 20 مهر، در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی با حضور جمعی از کارگردانان و اهالی سینمای ایران برگزار شد.

مروری بر کارنامه مجید جوانمرد در ابتدای این مراسم کامران ملکی که اجرای برنامه را بر عهده داشت، جوانمرد را این طور معرفی کرد: او از اعضای گروه موسسان سینمای آزاد بوده و 10 فیلم کوتاه و میان مدت 8 میلی متری ساخت و علاقه اش به سینمای کلاسیک و داستان پرداز از همان اوان فعالیت تا آخرین آثار 8 میلی متری اش وجود داشت.

به اشتیاق ورود به سینمای حرفه ای، در سال 1360 از اهواز به تهران مهاجرت کرد و در گروه جنگ صداوسیما به ساخت مستند درباره جنگ تحمیلی مشغول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های مجید جوانمرد تا سال ها مرغ تخم طلای تهیه کنندگانشان بود

فیلم های مجید جوانمرد تا سال ها مرغ تخم طلای تهیه کنندگانشان بود