مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 11:232019-10-13سياسي

تقویت مکتب امام حسین(ع)، مقدمه ظهور است


آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امام حسین(ع) مکتبی برای نابودی دشمنان درست کردند که این مکتب خود مقدمه ای برای ظهور است، عنوان کرد: هرچه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم، - آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امام حسین(ع) مکتبی برای نابودی دشمنان درست کردند که این مکتب خود مقدمه ای برای ظهور است، عنوان کرد: هرچه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم، قطعا شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رییس عقیدتی-سیاسی و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با تعریف و تمجید از نقش َآفرینی ارتش در هشت سال دفاع مقدس، این نیرو را پشتیبان نظام، انقلاب و جامعه اسلامی دانست.

این مرجع تقلید بر حفظ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تأکید کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی نسبت به سایر ارتش ها تفاوت هایی دارد که از جمله این تفاوت ها، داشتن ایمان، تقوا، تکیه و توکل به خدای متعال و خودباوری و تکیه بر معنویت است.

معظم له عنوان کرد: جوانان این مرزبوم با تکیه بر همین معنویت توانستند در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شوند.

وی با اشاره به مهمترین عوامل عزت بیان کرد: داشتن ایمان و وحدت و اتحاد از ضروریات بوده و تقویت این دو عنصر می تواند زمینه پیروزی بر دشمنان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مکتب امام حسین(ع)، مقدمه ظهور است

تقویت مکتب امام حسین(ع)، مقدمه ظهور است