مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-13سياسي

آغاز رسمی سال تحصیلی جدیددانشگاه ادیان و مذاهب


آیین آغاز سال تحصیلی جدید برای بیش از دو هزار دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور نمایندگان برخی از اقلیت های دینی و قرائت پیام وزیر امور خارجه به این مراسم برگزار شد.

- در پیام دکتر ظریف به این مراسم که توسط حجت الاسلام ربانی رییس نمایندگی وزارت خارجه در قم قرائت شد آمده در حوزه سیاست خارجی استفاده درست از سازوکارهای فرهنگی یک الزام اجتناب ناپذیراست و در کنار دیپلماسی متعارف ، استفاده از دیپلماسی فرهنگی و عمومی امری ضروری برای گفتگو میان ملتها و دولتهاست.

رییس دستگاه دیپلماسی کشور در پیام خود فرهنگ را ابزاری مهم برای نفوذ و تسخیر دل سایر ملت ها در جهت ایجاد امنیت پایدار دانسته و گفت: انقلاب اسلامی اساسا شالوده ای فرهنگی دارد که این موضوع موجب هراس دشمنان شده و تمام توان خود را برای مخدوش کردن چهره نظام به کاربرده اند.

وی در ادامه پیام خود نقش علما و ادیبان را در تبیین و پاسخگویی به مسائل روز برجسته ارزیابی میکند و میگوید در شرایطی که عده ای با جنگ و افراط گرایی چهره اسلام را مشوش نموده اند باید برای مقابله با آنها کاری عمیق و فرهنگی کرد چراکه نبرد با داعش فقط در میدان نبرد سوریه و عراق خلاصه نمیشود.

ظریف در ادامه تفرقه میان کشورهای اسلامی را عامل اصلی تنش در منطقه دانست و گفت در شرایطی که چشم اندازی برای بهبود امور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی سال تحصیلی جدیددانشگاه ادیان و مذاهب

آغاز رسمی سال تحصیلی جدیددانشگاه ادیان و مذاهب