مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:552019-10-13دانش

پذیرش زیاد دانشجوی پزشکی خیانت به جامعه است


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از 850 هزار شرکت کننده در کنکور سراسری 640 هزار نفر در رشته تجربی شرکت تحصیل کرده اند و پذیریش این همه دانشجو در رشته پزشکی خیانت به جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد اعتضاد رضوی ظهر امروز در نشست خبری سهمیه های پذیرش کنکور برای تحصیل در رشته های حوزه سلامت و سهمیه های مختلف موجود شامل؛ شاهد، فرزندان اعضای هیأت علمی، مناطق محروم در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، گفت: یکی از معضلات امروز رساندن خبر غلط توسط رسانه ها است، بهترین خبر، خبری است که واقع گرایانه و مبتنی بر منابع و اطلاعات درست باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه اهداف ما باید در جهت منافع ملی باشد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ایثار  شهدا و جانبازان 40 ساله دوم عمر خود را رد کرده است و به گفته مقام معظم رهبری توانایی جهش بزرگی را دارد.

وی با بیان اینکه از 850 هزار شرکت کننده در کنکور سراسری 640 هزار نفر در رشته تجربی تحصیل کرده اند، خاطرنشان کرد: باید مسائل کیفی و نیازسنجی ها را رعایت کنیم چون در مقابل آیندگان مسؤول هستیم و پذیریش این همه دانشجو در رشته پزشکی خیانت به جامعه است.

اعتضاد رضوی افزود: بر اساس آمایش سرزمینی که نوعی مدیریت برنامه ریزی کشور است خراسان رضوی منطقه 9 بوده و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش زیاد دانشجوی پزشکی خیانت به جامعه است

پذیرش زیاد دانشجوی پزشکی خیانت به جامعه است