مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:462019-10-13بين الملل

اینفلوئنسرهای چشم آبی؛ راهکار جدید عربستان برای جذب گردشگر


پس از صدور ویزای توریستی توسط عربستان، حالا نوبت به سفرهای رایگان اینفلوئنسرهای خارجی به این کشور رسیده است تا چهره خود را در جهان اصلاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، یک سال پس از قتل جمال خاشقچی ، عربستان سعودی از شخصیت های تاثیرگزار شبکه های مجازی برای تصحیح چهره آسیب دیده اش در اذهان عمومی استفاده می کند.

تصویری از زن جوانی با چهره اروپایی که در در مقابل یکی از مکان های دیدنی عربستان ایستاده است، یکی از چند تصویر جدیدی است که میلیون ها مخاطب اینستاگرام را به تجدید نظر درباره دیدگاهشان نسبت به عربستان وادار می کند.

این روزها تصاویر بسیاری از اینفلوئنسرهای خارجی در شبکه های مجازی حین اقامت در هتل های مجلل، بازدید از مناطق باستانی و یا رانندگی کردن در کویرهای عربستان به چشم می خورد.

در این پست های مدبرانه که به منظور انعکاس چهره مثبت عربستان به جهانیان منتشر می شوند، هیچ اثری از نقض حقوق بشر توسط این کشور دیده نمی شود.

دکتر ریحان اسماعیل استاد مطالعات عرب و اسلامی دانشگاه ملی استرالیا می گوید: عربستان سعودی میلیاردها دلار برای اصلاح تصویری که سال هاست در جهان از خود به جای گذاشته، هزینه کرده است.

به گفته این استاد دانشگاه، اینفلوئنسرهایی که طبق یک برنامه و تحت حمایت مالی دولت به عربستان سفر می کنند، تصویر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینفلوئنسرهای چشم آبی؛ راهکار جدید عربستان برای جذب گردشگر

اینفلوئنسرهای چشم آبی؛ راهکار جدید عربستان برای جذب گردشگر