مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:412019-10-13سياسي

بسیاری از زنان توانمند فارس تمایلی به مدیر شدن ندارند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: زنان توانمند زیادی در فارس حضور دارند که بعضا ناشناخته هستند، زنانی که یا به دلیل نبود تمایل برای شناخته شدن و ارائه رزومه و قرار گرفتن در پست مدیریتی، - یا به دلیل نبود اراده در مدیران مرد برای یافتن آنها، از عرصه های مدیریتی دور مانده اند.

سیده معصومه دستغیب در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: طی یکسال گذشته در وزارت کشور حرکت های خوبی در حوزه انتخاب زنان بخشدار و معاونین فرمانداران اتفاق افتاده که این مهم در استان فارس نیز روند به رو رشدی را طی کرده است.

او ادامه داد: در دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی هم شاهد حضور زنان در پست های مدیریتی هستیم اما این امر روند نسبتا آرام و تدریجی را سپری می کند و تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه علاقمندی زنان در تصمیم گیری های مدیریتی نسبت به سال های گذشته بیشتر شده، لذا باید زمینه ای برای شناسایی زنان توانمند جهت تصدی پست های مدیریتی فراهم شود.

دستغیب همچنین معتقد است که علی رغم حضور فعال زنان در بخش ها و حوزه های مختلف، اما تناسبی میان سهم مشارکت آنان در تصدی پست های مدیریتی و مجامع تصمیم گیری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از زنان توانمند فارس تمایلی به مدیر شدن ندارند

بسیاری از زنان توانمند فارس تمایلی به مدیر شدن ندارند