مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:342019-10-13اقتصادي

اجرای طرح نظارت برعرضه کالا و موادغذایی در موکب های ایلام


مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت:طرح نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی توزیع شده در موکب ها و ایستگاه های صلواتی ورودی و خروجی شهر ایلام درحال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهناز همتی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی همزمان با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی وورود زائرین کربلا به ایلام اجراشد.

وی اظهار کرد: با شروع موج ورود زائران اربعین حسینی به استان وبه منظور صیانت از حقوق زائرین، تیم های بازرسی و کارشناسان این اداره کل نیز فعالیت های نظارتی و بازدید از موکب ها از نظر تاریخ تولید،تاریخ انقضاء، شکل ظاهری و علامت استاندارد کالاهای موادغذایی توزیع شده در ایستگاه های صلواتی را تشدید کرده اند.

همتی گفت: فروشگاه های موادغذایی، سالن های غذاخوری، ساندویچی و فست فود، مراکز عرضه خدمات رسانی و قطعات یدکی خودرویی، تعویض روغنی، نانوایی ها وایستگاه های صلواتی از جمله مراکزی هستند که از لحاظ استاندارد بودن اقلام مصرفی به صورت روزانه مورد بررسی و پایش قرار می گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به عشق به اهل بیت (ع) و بالا بودن منزلت و جایگاه زائر کربلا نزد مردم استان ایلام، در اربعین سال های قبل شاهد کمترین تخلف در این حوزه بودیم و امیدواریم امسال نیز با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت برعرضه کالا و موادغذایی در موکب های ایلام

اجرای طرح نظارت برعرضه کالا و موادغذایی در موکب های ایلام