مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-13سياسي

شاکیان پرونده «پرهام» افزایش یافت/ جلسه رسیدگی بعدی دوشنبه آینده


در چهارمین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در گلستان 38 شاکی جدید به پرونده «پرهام» افزوده و اسناد جدیدی به دادگاه ارائه شد.

- گرگان- در چهارمین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در گلستان 38 شاکی جدید به پرونده پرهام افزوده و اسناد جدیدی به دادگاه ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح یکشنبه چهارمین جلسه دادگاه علنی ویژه رسیدگی به پرونده های اخلال گران اقتصادی مستقر در گلستان معروف به شرکت لیزینگ خودرو پرهام تشکیل شد.

در این جلسه هم مانند جلسات قبل ابتدا رییس دادگاه خطاب به متهمان و حاضران یادآور شد: این دادگاه به طور علنی برگزار می شود و حضور اشخاص به غیر از طرفین دعوا در این دادگاه بلامانع است و رییس دادگاه می تواند برای برهم زنندگان نظم جلسه دادگاه بین یک تا پنج روز حبس تعیین کند.

حجت الاسلام محمدرضا مزیدی اظهار کرد: شکات جدیدی به پرونده اضافه شده اند و کیفرخواست جدیدی با مبالغی که شکات مدعی هستند از متهمان مطلب دارند تدوین شده است.

رییس دادگاه از دادستان مرکز استان گلستان خواست تا کیفرخواست جدید را قرائت کند.

دادستان مرکز استان گلستان بیان کرد: در این مدت شکات جدید به مرکز استان مراجعه و شکایت کرده اند و بر این اساس کیفرخواست تکمیلی تدوین و مبلغ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکیان پرونده «پرهام» افزایش یافت/ جلسه رسیدگی بعدی دوشنبه آینده

شاکیان پرونده «پرهام» افزایش یافت/ جلسه رسیدگی بعدی دوشنبه آینده