مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:122019-10-13اقتصادي

سهم اردبیل از طرح توسعه ملی مشاغل خانگی 2هزار نفر است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: سهم اردبیل از محل طرح توانمندسازی و توسعه ملی مشاغل خانگی 2هزار نفر است که سهم قابل توجهی می باشد.

- قاسم رحیمی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال گذشته در راستای تغییر ماهیت مشاغل خانگی الگوی نوین مشاغل خانگی توسط وزارت کار با همکاری جهاد دانشگاهی در حال اجراست که مخاطبان عمده این طرح در کشور زنان سرپرست خانوار است.

وی با اشاره به اینکه سهم اردبیل در این طرح 102 نفر بود، خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم با افزایش بیش از پنج برابری بالغ بر 500 نفر از بانوان را پوشش دهیم که حرکتی مناسب در راستای توانمندسازی شغلی بانوان منطقه بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به تلاش این اداره کل بر توانمندسازی مخاطبان از طریق پشتیبانی های مسئولان اشاره کرد و گفت: تلاش برای شناسایی و وصل این افراد به بازار در دستور کار قرار گرفت به طوری که اخیرا نیز برنامه جدیدی در قالب طرح توسعه ملی مشاغل خانگی با عقد تفاهمنامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کشور در حال اجراست.

رحیمی بیان کرد: در این طرح با توجه به نیاز بازار مخاطبان را در انواع مشاغل خانگی توانمند کرده و محصولاتشان از طریق بازارهای ایجاد شده به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اردبیل از طرح توسعه ملی مشاغل خانگی 2هزار نفر است

سهم اردبیل از طرح توسعه ملی مشاغل خانگی 2هزار نفر است