مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:452019-10-13فرهنگي

معرفی هیات انتخاب چند بخش جشنواره تئاتر مهر کاشان


هیات انتخاب سه بخش خیابانی، بین الملل و تئاتر مکان محور (محیطی) پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سوی خیام وقار کاشانی دبیر این جشنواره معرفی شدند.

- هیات انتخاب سه بخش خیابانی، بین الملل و تئاتر مکان محور (محیطی) پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سوی خیام وقار کاشانی دبیر این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، اسامی هیات انتخاب پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش های خیابانی، بین الملل و تئاتر مکان محور (محیطی) از سوی دبیر این جشنواره اعلام شد.

مجید صالحی بازیگر و کارگردان تئاتر، اتابک نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و علیرضا جمالی بازیگر، هنرمندانی هستند که انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی را به عهده دارند.

مهدی مشهور نویسنده و کارگردان تئاتر و حمید پورآذری کارگردان و مدرس تئاتر نیز از هنرمندانی هستند که به ترتیب ارزیابی و انتخاب آثار بخش بین الملل و بخش تئاتر مکان محورمحیطی این دوره از جشنواره را انجام خواهند داد.

پیش از این کیومرث مرادی، ستاره اسکندری، فهیمه امن زاده، احمد صابر طحان و سید مجتبی جدی به عنوان هیات انتخاب آثار بخش مسابقه صحنه ای این دوره از جشنواره معرفی شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب چند بخش جشنواره تئاتر مهر کاشان

معرفی هیات انتخاب چند بخش جشنواره تئاتر مهر کاشان