مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 09:192019-10-13سياسي

وزارت گردشگری دست روی برخی واحدهای صنفی گذاشته است


عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: وزارت گردشگری روی برخی از واحدهای صنفی دست گذاشته و این امر نظارت بر اصناف را دچار مشکل می کند.

- وزارت "گردشگری" دست روی برخی واحدهای صنفی گذاشته است عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: وزارت گردشگری روی برخی از واحدهای صنفی دست گذاشته و این امر نظارت بر اصناف را دچار مشکل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صفایی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که با حضور وزیر صمت برگزار شد با اشاره به تشکیل وزارت گردشگری، افزود: این وزارتخانه تصمیم دارد برخی از رسته های صنوف مرتبط با گردشگری همچون رستوران ها را وارد حوزه اختیارات خود کند.

وی ادامه داد: این تصمیم باعث تداخل کاری در حوزه گردشگری و اصناف خواهد شد و خصوصا نظارت بر واحدهای صنفی را دچار اختلال می کند.

عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه خواستار تعیین مصادیق گردشگری و واحدهای مرتبط با آن شد تا جلوی چنین مشکلاتی گرفته شود.

صفایی در ادامه از عدم تخصیص اعتبارات لازم برای بنگاه های اقتصادی کوچک از جمله واحدهای صنفی هم گلایه کرد و گفت: بیشتر تسهیلات در اختیار صنایع بزرگ کشور قرار می گیرد و واحدهای کوچک خصوصا واحدهای صنفی از آن بی بهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت گردشگری دست روی برخی واحدهای صنفی گذاشته است

وزارت گردشگری دست روی برخی واحدهای صنفی گذاشته است