مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:552019-10-13دانش

سندروم سیندرلا چه تاثیری بر دختران دارد؟


عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد گفت : متاسفانه امروز تفکر سیندرلایی در دختران ما در بحث اشتغال، ازدواج، عزت نفس و .

تاثیر زیادی داشته است.

- عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد پاسخ داد؛ سندروم سیندرلا چه تاثیری بر دختران دارد؟ عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد گفت : متاسفانه امروز تفکر سیندرلایی در دختران ما در بحث اشتغال، ازدواج، عزت نفس و .

تاثیر زیادی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سکینه سلطانی در نشستی با عنوان بررسی تاثیر انیمیشن در الگوسازی برای کودکان که در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه امروز تفکر سیندرلایی در دختران ما در بحث اشتغال، ازدواج، عزت نفس و .

تاثیر زیادی داشته است.

حتما تاکنون شاهد این موضوع بودید که در فرهنگ عامیانه ما دخترها وقتی یک کار خوب انجام می دهند و یا لباس زیبا می پوشند معمولا دعایی که برای آن ها می شود این است که می گویند ان شاءالله عروسی ات.

وی افزود: در تفکرات خانواده های ما این موضوع این گونه شکل گرفته که انگار خوشبختی قرار است با یک اتفاق در زندگی رقم بخورد و نقش زیادی در موفقیت فرد ندارد بلکه اگر عروس شوید قطعا خوشبخت خواهید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندروم سیندرلا چه تاثیری بر دختران دارد؟

سندروم سیندرلا چه تاثیری بر دختران دارد؟