مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:432019-10-13حوادث

آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری معروف به «پرهام» از زبان دادستان گرگان


دادستان مرکز استان گلستان آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری بزرگ معروف به «پرهام» که با روش لیزینگ خودرو از مردم دو استان گلستان و سیستان و بلوچستان وجوهی را دریافت و به تعهدات خود عمل نمی کردند را تشریح کرد.

- آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری معروف به پرهام از زبان دادستان گرگان دادستان مرکز استان گلستان آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری بزرگ معروف به پرهام که با روش لیزینگ خودرو از مردم دو استان گلستان و سیستان و بلوچستان وجوهی را دریافت و به تعهدات خود عمل نمی کردند را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، چهارمین جلسه رسیدگی علنی به پرونده کلاهبرداری بزرگ که به پرونده پرهام معروف است با سه متهم و مالباختگان از دو استان گلستان و سیستان و بلوچستان امروز به ریاست قاضی مزیدی برگزار شد.

در این جلسه که متهمان کماکان هیچکدام از اتهامات وارده را قبول ندارند، در دفا عیات خود اتهامات و ادعاهایی را علیه همدیگر اعلام می کنند که تاکنون مورد قبول قاضی پرونده نیز قرار نگرفته است.

قاضی پرونده در دفعات مختلف به متهمان و وکلای متهمان تاکید کرد که نسبت به اتهامات وارده دفاع را ارائه دهند و در صورتی که اختلاف نظر و یا ادهایی نسبت به بدهکاری یا بستانکاری به همدیگر دارند با طرح دعوای مجزا در دادگاه صالح نسبت به احقاق حق خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری معروف به «پرهام» از زبان دادستان گرگان

آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری معروف به «پرهام» از زبان دادستان گرگان