مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 08:392019-10-13اجتماعي

آغاز موج بازگشت زائران اربعین به کشور


فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و 758 هزار زائر در 13 روز گذشته از مرز بین المللی مهران گفت: موج بازگشت زائران آغاز شده و هر ساعت بر تعداد زائرانی که به کشور وارد می شوند افزوده خواهد شد.

- تهیه اتوبوس جهت انتقال زائران تنها دغدغه پلیس برای موج بازگشت است فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و 758 هزار زائر در 13 روز گذشته از مرز بین المللی مهران گفت: موج بازگشت زائران آغاز شده و هر ساعت بر تعداد زائرانی که به کشور وارد می شوند افزوده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نورعلی یاری در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای بازگشت زائران به کشور اندیشیده شده است و تمام امکانات دستگاه های دولتی و خدمات رسان در کنار نیروی انتظامی برای بازگشت زائران بسیج شده است .

وی ادامه داد :از روز گذشته با تشدید موج بازگشت زائران، تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت به کشور هستند به طوری که در 24 ساعت گذشته بالغ بر 40 هزار زائر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شده اند .

فرمانده انتظامی استان ایلام تهیه اتوبوس جهت انتقال زائران به شهرها و استان های دیگر را تنها دغدغه پلیس برای موج بازگشت زائران عنوان کرد و گفت: تصمیمات خوبی در جلسات قرارگاه اربعین استانی برای این موضوع گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج بازگشت زائران اربعین به کشور

آغاز موج بازگشت زائران اربعین به کشور