مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:492019-10-13اجتماعي

آغاز موج بازگشت زائران به کشور/ ترافیک پرحجم در محورهای ایلام


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور، گفت: ترافیک در محورهای ایلام پرحجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نورعلی یاری صبح امروز یکشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای بازگشت زائران به کشور اندیشیده شده است و تمام امکانات دستگاه های دولتی و خدمات رسان در کنار نیروی انتظامی برای بازگشت زائران بسیج شده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته با تشدید موج بازگشت زائران، تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت به کشور هستند به طوری که در 24 ساعت گذشته بالغ بر 40 هزار زائر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تهیه اتوبوس جهت انتقال زائران به شهر ها و استان های دیگر را تنها دغدغه پلیس برای موج بازگشت زائران عنوان کرد و گفت: تصمیمات خوبی در جلسات قرارگاه اربعین استانی برای این موضوع گرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مرز مهران پر حجم سنگین و در عین حال روان است و روند بازگشت خودروهای زائران از شهر مهران به سمت ایران در حال افزایش است.

سردار یاری در پایان به تردد بیش از یک میلیون و 758 هزار زائر در 13 روز گذشته از مرز بین المللی مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از یک میلیون و 413 هزار زائر از مرز خارج شده اند و بیش از 344 هزار زائر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج بازگشت زائران به کشور/ ترافیک پرحجم در محورهای ایلام

آغاز موج بازگشت زائران به کشور/ ترافیک پرحجم در محورهای ایلام