مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:372019-10-13پزشكي

با کمبودی در زمینه دارو مواجه نیستیم/توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان گفت: مردم استان اطمینان داشته باشند، با کمبودی در زمینه دارو مواجه نیستیم و به راحتی می توان داروهای تجویزشده خود را تهیه کنند.

- دکتر حسین فرشیدی صبح امروز در حاشیه پنجمین جلسه قرارگاه دارو و تجهیزات استان هرمزگان، در گفت و گو با ایسنا، افزود: در این جلسه مشکلات دارو و تجهیزات مصرفی شبکه های بهداشت و بیمارستان های استان، بررسی و راهکارهای مناسب جهت رفع این مشکلات پیشنهاد شد.

وی اظهار کرد: همچنین تشکیل جلسه راهبردی با حضور معاونین در محل بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب و همچنین بررسی مطالبات دانشگاه و بیمه سلامت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

فرشیدی بر توزیع عادلانه دارو، تجهیزات مصرفی و کالاهای سلامت محور تأکید و بیان کرد: نظارت بیشتری بر شرکت های توزیع و پخش دارو و تجهیزات در استان هرمزگان صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان ادامه داد: اهمیت توزیع دقیق اقلام دارویی و خدمات رسانی درست و عادلانه به مردم به عنوان سیاست های کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و خواهد بود.

وی اضافه کرد: در بازدید از مراکز و نشست مشترک با مسئولان، نگاه ویژه ای به تجربه و سیاست های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تهیه و تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبودی در زمینه دارو مواجه نیستیم/توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت است

با کمبودی در زمینه دارو مواجه نیستیم/توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت است