مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:322019-10-13سياسي

190 هزار نفر طی روز شنبه ار مرز مهران عبور کردند


فرمانده قرارگاه رسول اکرم(ع) یگان ویژه ناجا گفت: 190 هزار نفر از زائران امام حسین(ع) از مرز و پایانه مرزی مهران عبور کردند تا بتوانند در کنگره عظیم اربعین حضور به هم رسانند.

- فرمانده قرارگاه رسول اکرم(ع) یگان ویژه ناجا گفت: 190 هزار نفر از زائران امام حسین(ع) از مرز و پایانه مرزی مهران عبور کردند تا بتوانند در کنگره عظیم اربعین حضور به هم رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار علی عظیمی درباره آخرین وضعیت مرز مهران، توضیح داد: همزمان با روز شنبه 190 هزار نفر از زائران امام حسین(ع) از مرز و پایانه مرزی مهران عبور کردند تا بتوانند در کنگره عظیم اربعین حضور به هم رسانند.

وی با بیان اینکه موج بازگشت زائران نیز از روز شنبه در مرز مهران آغاز شده است، ابراز داشت: در روز شنبه شاهد ورود 60 هزار زائر از عراق به سمت ایران اسلامی بودیم که خدمت رسانی به آنان نیز به صورت مناسبی صورت گرفت.

فرمانده قرارگاه رسول اکرم(ع) یگان ویژه ناجا مستقر در مهران با بیان اینکه تمام زیرساخت های لازم برای استقبال از زائران از طریق ناجا و همچنین نهاد ها و دستگاه های مختلف عضو ستاد اربعین مهیا است، گفت: موکب ها آمادگی خدمت رسانی به خیل زائران را دارند و خوشبختانه هیچ مشکلی در مهران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 هزار نفر طی روز شنبه ار مرز مهران عبور کردند

190 هزار نفر طی روز شنبه ار مرز مهران عبور کردند