مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:302019-10-13سياسي

برخی از سارقان المان های شهری، پیمانکاران هستند


رییس پلیس تهران از دستگیری سارقان المان های شهری خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از سارقان پیمانکاران شهرداری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه حضورش در صحن شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که شهرداری و شورای شهر همکاری های مختلفی دارند گفت: متاسفانه سهم امنیت در بودجه های دوستان صفر است.

وی با بیان این که در بخش کلانتری ها، مدیریت شهری باید کمک می کرد افزود: 11 سال است که مصوبه ای در این خصوص داریم و قرار بود تعداد کلانتری ها به 200 کلانتری برسد و در گام اول 40 کلانتری ساخته شود که نشد و نهایتا در هفته ناجا با کمک خیرین یک الی دو کلانتری را آغاز کردیم اما از طرف شهرداری اقدامی نشد.

وی با اشاره به حجم همکاری های پلیس و شهردرای گفت: روزانه ده ها و حتی صدها خدمت به شهرداری ها ارائه می شود و امیدواریم همکاری ها دو طرفه باشد چرا که در سایه امنیتی که پلیس ایجاد کرده، سایر دستگاه ها در کمال آرامش حرکت می کنند و امیدواریم بتوانیم با کمک شهرداری روند صعودی تری داشته باشیم.

رحیمی در مورد گلایه اعضای شورا از وضعیت موتور سیکلت ها اظهار کرد: ما از انجام رفتارهای بدون مطالعه پرهیز می کنیم و بحث موتورسیکلت ها را سال های سال است که دنبال می کنیم و آن زمانی که من در راهور تهران بودم نیز برنامه هایی داشتیم ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از سارقان المان های شهری، پیمانکاران هستند

برخی از سارقان المان های شهری، پیمانکاران هستند