مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 07:122019-10-13سياسي

ایجاد 2450 پروژه گردشگری در کشور


معاون سرمایه گذاری،امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: با ایجاد 2450 پروژه گردشگری در کشور 330 هزار نفر مشغول به کار می شوند.

- حسین اربابی معاون سرمایه گذاری،امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره جزییات خبر خوب وزیر در حوزه میراث فرهنگی گفت: با توجه به محدودیت هایی که در این حوزه وجود دارد نمی توانیم قبل از قطعی شدن خبری را در این خصوص اعلام کنیم.

وی افزود: در خصوص بازگشت الواح هخامنشی نیز بیش از 90 درصد از مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاعی از بازگشت الواح تا قبل از نشستن هواپیمای الواح هخامنشی به کشور نداشتند.

معاون سرمایه گذاری امور حقوقی و مجلس اظهار داشت: پیگیری های حقوقی در مورد بازگشت میراث فرهنگی به گونه ای است که نباید قبل از آن اطلاع رسانی صورت بگیرد تا نهایتا این کار به ثمر بنشیند.

اربابی افزود: ما اشیایی که در موزه های خارج از کشورمان قرار دارد شناسایی می کنیم و اگر بر اساس تفاهم نامه باشد، به آن نمی پردازیم ولی اگر خارج از ضابطه و تفاهمنامه، آن میراث فرهنگی نگهداری شود، سریع نسبت به تشکیل پرونده آن اقدام می کنیم و وارد این حوزه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2450 پروژه گردشگری در کشور

ایجاد 2450 پروژه گردشگری در کشور