مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:312019-10-13سياسي

مراسم پیاده روی اربعین در امامزاده علی سیرجان برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین ازسیرجان به سمت امامزاده علی(ع) این شهرستان برگزار می شود.

- سیرجان - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین ازسیرجان به سمت امامزاده علی(ع) این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم پیاده روی روز اربعین حسینی در مرقد مطهر امام زاده علی (ع) این شهرستان چند سالی است که مورد توجه مردم شهر سیرجان قرار گرفته و هر ساله این مراسم با شکوه خاصی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم هر ساله به تاسی از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلا برگزار می شود و امسال نیز با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: امسال پیش بینی می شود استقبال بیشتری از این مراسم انجام شود که در همین راستا تمهیدات لازم توسط اداره راه و شهرسازی با اختصاص باند کند رو برای مسیر زائران و برپایی موکب هایی برای پذیرایی ازمردم در نظر گرفته شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان با اشاره به استقرار موکب این اداره در ورودی شهر سیرجان برای خدمات به زائران پاکستانی گفت: این موکب به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پیاده روی اربعین در امامزاده علی سیرجان برگزار می شود

مراسم پیاده روی اربعین در امامزاده علی سیرجان برگزار می شود