مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:292019-10-13اقتصادي

برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری در زابل و زاهدان


معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری با شعار «گردشگری و اشتغال، آینده بهتر برای همه» در زابل و زاهدان خبرداد.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مجموعه های آموزش گردشگری با شعار گردشگری و اشتغال، آینده بهتر برای همه با همکاری شرکت مهارت آموز اوشیدا از 21 تا 24 مهرماه در زاهدان و زابل برگزار می شود.

وی از عناوین برگزاری این این کارگاه ها به توان افزایی دهیاران و جوامع محلی در راستای توسعه گردشگری و میراث ناملموس و دانش بومی اهمیت و ضرورت آن در استان اشاره کرد و افزود: تولید محتوا در گردشگری ، چگونگی انتقال محتوا در فضای مجازی و چگونگی اثر بخش بودن آن و توریسم تجربه گرا و لزوم توجه آن در استان برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع دستی روستایی و اقامتگاه های بوم گردی بایدها و نبایدها ، کدهای رفتاری گردشگری ، برندسازی با استفاده از فصای مجازی و بازاریابی و تبلیغات موثر و غیره از موضوعات دیگر برگزاری این کارگاه ها هستند.

وی گفت: مدیریت و نظارت بر بخش های پذیرش ،خانه داری و پذیرایی هتل ها و مراکز اقامتی نیز بخش دیگری از دوره های آموزشی است که توسط اساتید مجرب ملی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری در زابل و زاهدان

برگزاری کارگاه های آموزش گردشگری در زابل و زاهدان