مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:192019-10-13بين الملل

اظهارنظر ترکی الفیصل درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه


رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان ضمن جانبداری از عملیات نظامی ترکیه در سوریه اعلام کرد، امیدوار است این اقدام آنکارا موجب شود جنگ در سوریه پایان یابد و مداخله هم پیمانان در این کشور متوقف شود .

- رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان ضمن جانبداری از عملیات نظامی ترکیه در سوریه اعلام کرد، امیدوار است "این اقدام آنکارا موجب شود جنگ در سوریه پایان یابد و مداخله هم پیمانان در این کشور متوقف شود".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، ترکی الفیصل، رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در اظهاراتی تلویزیونی تاکید کرد که در اظهارات مقامات لبنانی آمده است، عربستان به شهروندان خود اجازه داده است به لبنان سفر کنند، این بدین معنی نیست که ریاض لبنان را رها کرده چرا که مبالغ هنگفت عربستان در بانک مرکزی لبنان برای حمایت از اقتصاد و وضعیت مالی این کشور سپرده گذاری شده اند.

وی گفت، همانطور که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان اعلام کرد، اقدام آمریکا برای اعزام 3000 سرباز آمریکایی مازاد به عربستان ضمن توافق دو طرف صورت گرفت.

رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان پیرامون عملیات نظامی ترکیه در شمال شرق سوریه هم گفت: امیدوارم این اقدام بشار اسد، رییس جمهوری سوریه را متقاعد کند که باید جنگ در این کشور پایان یابد و مداخله هم پیمانان متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر ترکی الفیصل درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه

اظهارنظر ترکی الفیصل درباره عملیات ترکیه در شمال سوریه