مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 06:192019-10-13سياسي

تغییرات میدان امام حسین(ع) شتابزده و سلیقه ای عمل شد


شهردار تهران با بیان اینکه باید اولویت های تهران برای توسعه پیاده راه ها را تعریف کرد گفت: در تغییر میدان امام حسین (ع) شتابزده عمل کردیم و آن پیاده محوری و انسان محوری که مد نظر بود محقق نشد، - شهردار تهران با بیان اینکه باید اولویت های تهران برای توسعه پیاده راه ها را تعریف کرد گفت: در تغییر میدان امام حسین (ع) شتابزده عمل کردیم و آن پیاده محوری و انسان محوری که مد نظر بود محقق نشد، بلکه به شکل سلیقه ای نه مطالعه ای این موارد اعمال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در سومین نشست ‫TOD‬ پهنه های حمل و نقلی گفت: شهر فقط برای خودروها نیست بلکه برای انسان هایی است که در آن زندگی می کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به الگوهای مبتنی بر رویکرد انسان محوری در دیگر شهر های جهان اضافه کرد: در توسعه شهری باید سه سطح مورد توجه قرار گیرد؛ کلان (منطقه شهری)، میانی( ناحیه) و خرد که در همه این سطوح باید همه حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.

شهردار تهران تصریح کرد: در تجربه جدید که در تهران صورت می گیرد هیچ شکی نیست که باید پیاده راه را توسعه بدهیم و از حرکت خودرو کم کنیم اما اگر این توسعه بدون مطالعه باشد و همه جوانب را نبینیم راه گذشتگان را رفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات میدان امام حسین(ع) شتابزده و سلیقه ای عمل شد

تغییرات میدان امام حسین(ع) شتابزده و سلیقه ای عمل شد