مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 22:272019-10-12بين الملل

تفاوت جالب کردستانی ها و اهالی اقلیم کردستان در انتخاب کتاب


کتابشان را نه در اقلیم کردستان عراق بلکه در پایتخت ایران به چاپ می رسانند و برای تبلیغ آن پی در پی در کشورهای مختلف و از جمله هم زبان شان در استان کردستان، - نمایشگاه برپا می کنند.

خودشان هم می دانند که با کم شدن کتابخوان ها، چاپ کتاب با این شرایط هزینه بردار است و از آنجا که اختلاف ارزش پول عراق و ایران بیشتر شده، حتی برگزاری نمایشگاه در کردستان ایران با وجود تخفیف 50 درصدی هم نتوانسته باعث فروش بیشتر کتاب هایشان شود اما آنچه که برایشان مهم است اشاعه فرهنگ و عقاید تفکرشان در سراسر دنیا و از جمله ایران و اقلیم کردستان است.

مسئولان این اقلیم تا آنجا که بتوانند به علاقه جوانان این منطقه به کتاب های روانشناسی، کتاب های ادبی و همچنین کتاب های تاریخ سیاسی در اقلیم کردستان حمایت کرده و آنجا که نتوانند از بخش خصوصی مدد می گیرند و علاوه بر آن دست ناشران را باز گذاشته و اجازه می دهند کتابهایشان بدون سانسور روانه بازار شود.

عەتا مەحموود مدیر چاپ و انتشار سلیمانیە به خبرنگار ایسنا گفته، ما به وضعیت اقتصادی مردم در ایران آگاه هستیم و به خوبی می دانیم که این تبدیل قیمت ها بر قدرت خرید مردم تاثیر گذاشته است، اما هدف وزارت روشنبیری از شرکت در این نمایشگاە نه به دست آوردن سود و پول، بلکه توزیع کتاب های چاپ شدە در اقلیم کردستان و آشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت جالب کردستانی ها و اهالی اقلیم کردستان در انتخاب کتاب

تفاوت جالب کردستانی ها و اهالی اقلیم کردستان در انتخاب کتاب