مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 13:472019-10-12سياسي

انتصاب رییس موزه بین المللی استکبارستیزی طبس


محمدحسین جهانبخش به ریاست موزه بین المللی استکبارستیزی طبس منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، محمدحسین جهانبخش با حکم سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس؛ رییس موزه بین المللی استکبارستیزی طبس شد.

نخستین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی موزه بین المللی طبس ، امروز (شنبه) با حضور علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن جلسات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه ، مشکلات پیش روی تاسیس و راه اندازی مرحله نخست این موزه بررسی و راهکار هایی برای حل موانع پیش روی آن پیشنهاد شد.

همچنین قرار شد، راه اندازی مرحله نخست موزه استکبارستیزی طبس همزمان با پنجم اردیبهشت مصادف با سالروز شکست تجاوز نظامی آمریکا به ایران، یکی از برنامه های اصلی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال 1399 باشد.

در نخستین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی موزه بین المللی طبس، بر اهمیت راه اندازی این موزه طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) تاکید شد که پس از شکست سنگین حمله آمریکایی ها در صحرای طبس، با توجه به اهمیت این حادثه فرمودند که شن ها مامور خدا بودند و در صحرای طبس معجزه الهی اتفاق افتاده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند باید به واقعه طبس توجه شود که کار پرهزینه و کم اثر انجام نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس موزه بین المللی استکبارستیزی طبس

انتصاب رییس موزه بین المللی استکبارستیزی طبس