مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:022019-10-12اقتصادي

شما هم می توانید در طرح نذر خون اربعین شرکت کنید


مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام از همه گروه های خونی به ویژه دارندگان گروه های خونی منفی خواست برای اهدا و مشارکت در طرح نذر خون اربعین اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سحر سنایی اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد زائران اربعین و وقوع تصادفات و حوادث متعدد ناشی از تراکم جمعیت نیاز به اهدای خون از سوی مردم بیشتر از ایام دیگر است.

وی افزود: از سوی سازمان انتقال خون کشور سه استان لرستان، مرکزی و قم به عنوان استان های معین ایلام در نظر گرفته شده است اما با توجه به بعد مسافت و شلوغی مسیرهای منتهی به مرز مهران ارسال خون به ایلام طول می کشد.

مدیرکل پایگاه انتقال خون ایلام یادآور شد: بنابراین نیاز است برای تامین ذخایر خون استان ایلام، مردم از همه گروه های خونی برای مشارکت در طرح نذر خون اقدام کنند تا بانک های خون مراکز درمانی استان با کمبود ذخیره خون و فرآورده های خونی مواجه نشود.

سنایی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در زمینه تامین خون در بانک های خون استان وجود ندارد، تاکید کرد: با این وجود تراکم جمعیت زائران اربعین و بروز حوادث ترافیکی و غیر جاده ای در کنار تامین خون بیماران خاص چون هموفیلی، دیالیزی، زایمان زنان، سرطان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما هم می توانید در طرح نذر خون اربعین شرکت کنید

شما هم می توانید در طرح نذر خون اربعین شرکت کنید