مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:392019-10-12فرهنگي

نمایش آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان قلمزن


نگارخانه مس نگار به روال هر ساله و در راستای معرفی و ارتقای هنر قلمزنی، امسال نیز نمایشگاه گروهی را به مدت یک هفته بر پا کرده است.

  - از آثار نمایشگاه نگارخانه مس نگار به روال هر ساله و در راستای معرفی و ارتقای هنر قلمزنی، امسال نیز نمایشگاه گروهی را به مدت یک هفته بر پا کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه گروهی آثار نفیس هنرمندان قلم زن که آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان را در کنار هم به نمایش گذاشته است، روز جمعه (19 مهر ماه) در این نگارخانه افتتاح شد.

محمد حسن گلچین پور، مدیر این مرکز فرهنگی که بر هنرهای سنتی و صناعی تمرکز دارد، درباره این نمایشگاه توضیح داده است: خوشبختانه هنر قلمزنی در این روزها، مورد توجه جوانان قرار گرفته و جوانان با استعدادی به دنبال راه کارهایی برای نوآوری در این هنر باقدمت هستند.

او یادآور شد: همچنین به دلیل سختی کاری که این هنر داشت، کمتر بانویی جذب این رشته از هنرهای سنتی می شد، ولی امروز نه تنها تعداد بانوان فعال در این رشته بسیار زیاد شده است، بلکه آثار بدیع و چشم نوازی را نیز خلق می کنند.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون منصور حافظ پرست، رضا قادران، مجید بهرامی پور، محمدمهدی باباخانی، مصطفی میرفخرایی، محمد خورشیدی، کمال لطفی، رضا عابدی، مهران شیرزاد، سلیمان قربانیان، بهزاد ساعی، حسن نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان قلمزن

نمایش آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان قلمزن