مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-12سياسي

کسب مدال طلای مسابقات بین المللی چین توسط دانش آموز بنابی


امیرحسین ساعدی بهروز از مرکز استعدادهای درخشان علامه طباطبایی بناب موفق به کسب مقام اول مسابقات بین المللی برترین سازنده best maker از کشور چین شد.

- امیرحسین ساعدی بهروز از مرکز استعدادهای درخشان علامه طباطبایی بناب موفق به کسب مقام اول مسابقات بین المللی برترین سازنده "best maker"از کشور چین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی علمی کمربند و جاده چین با حضور پنج نفر دانش آموز (سه پسر و دو دختر) به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و با هماهنگی و همراهی مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت ازدوم تا 8 مهر سال98، در شهر نامینگ چین و با شرکت دانش آموزان منتخب ( مسلط به زبان انگلیسی و دارای سطح علمی بالاو بین سنین 13 تا 15 سال ) از 43 کشور جهان برگزار شد.

این طرح ، احیای جاده ابریشم قدیم و توسعه آن را مدنظر دارد و با هدف اعمال سیاست های دوستانه در قبال کشورهای همسایه و منطقه و همچنین جهان معرفی شده است.

هدف از این طرح بین المللی، تقویت ارتباط وتعامل علمی و فرهنگی میان کشور چین و دیگر کشورها و برانگیختن روح نوآوری، خلاقیت و شکوفایی در میان نسل جوان است.

این دومین سال است که جمهوری اسلامی ایران در اردوی علمی وکارگاه آموزشی کمربند و جاده که شامل هشت کارگاه آموزشی:زبان های هوشمند، پرینت سه بعدی، برش لیزر، طراحی لباس، شیمی رنگارنگ، جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال طلای مسابقات بین المللی چین توسط دانش آموز بنابی

کسب مدال طلای مسابقات بین المللی چین توسط دانش آموز بنابی