مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 08:362019-10-12سياسي

پویش از قطره تا دریا و زائران مسجدی برپا می شود


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از طراحی و اجرای 2 پویش از سوی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از پوستر پویش های زائران مسجدی و از قطره تا دریا گفت: کنگره عظیم اربعین نمایشی از عشق و ارادت شیعیان و حتی پیروان دیگر مذاهب و ادیان به حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی با بیان اینکه نشان دادن این حرکت عظیم به جهانیان در حوزه فضای مجازی رخ می دهد، تصریح کرد: فعالان این حوزه باید معارف اسلامی و پیام قیام عاشورا را با تولید محتوای مفید و خلق صحنه های زیبا به جهان عرضه کنند.

حجت الاسلام ارزانی، با اشاره به اینکه امروز بستر و فرصت تبلیغ معارف اهل بیت(علیهم السلام) در فضای مجازی ممکن است، افزود: همیشه دشمنان ما از گسترش و توسعه فرهنگ و تفکر حسینی بیمناک بوده اند و قطعاً امروز این حرکت میلیونی هراس آنها را دوچندان کرده لذا باید این تفکر ناب به سرعت و جامعیت به ابزار رسانه منتقل شود.

سرعت و تاثیرگذاری اخبار و مطالبی که در فضای مجازی انتقال می یابد بیش از رسانه های دیگر است و قطعاً ترویج فرهنگ و حماسه اربعین حسینی با ظرفیت کاربران اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش از قطره تا دریا و زائران مسجدی برپا می شود

پویش از قطره تا دریا و زائران مسجدی برپا می شود