مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 07:022019-10-12اقتصادي

تاکنون یک ریال دریافتی اسناد را در استان کرمان نداشته ایم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: نگرانی از سوی خزانه و همکاران ما در جذب اسناد خزانه سال 98 وجود دارد که تاکنون هنوز یک ریال دریافتی اسناد را در استان کرمان نداشته ایم و باید حساسیت بیشتری وجود داشته باشد تا بتوانیم اسناد را جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر رودری امروز 20 مهرماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: براساس ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه، برای تسعه پایدار روستاها یکسری تکالیف در سطح ملی و استانی مشخص شده که در این راستا بررسی مطالعات و توسعه روستا به صورت منظومه ای دنبال می شود.

وی افزود: در این روش عملکرد اقتصادی روستا به شکل هم پیوندی و منطقه ای و عملکرد متقابل روستاها با هم تعریف می شود که منظومه بهتر می تواند سیاست گذاری توسعه را محقق کند.

رودری تصریح کرد: در استان کرمان کار از سال 96 آغاز شده و تاکنون 23 منظومه که 1312 روستای استان را پوشش می دهد در برنامه قرار گرفته و بنیاد مسکن کار پیگیری و انجام مطالعات را به عهده دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در ادامه با اشاره به وضعیت بودجه 98 استان با بیان اینکه بودجه هزینه ای امسال تخصیص 6 ماهه صورت گرفته و به زودی تخصیص 9 ماهه اعلام خواهد شد افزود: پرداخت حقوق دستگاه ها مطابق با مصوبات شورا پیش می رود و 48 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون یک ریال دریافتی اسناد را در استان کرمان نداشته ایم

تاکنون یک ریال دریافتی اسناد را در استان کرمان نداشته ایم