مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:422019-10-12سياسي

مقصران اصلی سیل ابتدای سال کرمان چه کسانی بودند؟


در پی وقوع سیل ابتدای سال جاری، بررسی هایی صورت گرفت که مشخص شد ایرادهای اساسی در عملکرد دستگاه ها وجود داشته و کوتاهی های زیادی صورت گرفته است.

- مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: در پی وقوع سیل ابتدای سال جاری، بررسی هایی صورت گرفت که مشخص شد ایرادهای اساسی در عملکرد دستگاه ها وجود داشته و کوتاهی های زیادی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد آبیار امروز 20 مهرماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان اظهار کرد: در پی وقوع سیل ابتدای سال جاری، بررسی هایی صورت گرفت که مشخص شد ایرادهای اساسی در عملکرد دستگاه ها وجود داشته و کوتاهی های زیادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر ایرادها و آسیب ها را رفع نکنیم، مشکلات جدی به وجود می آید و می توان گفت بیشترین قصور را در بحث سیل دستگاه های اجرایی دارند تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در چند شهرستان استان کرمان دستگاه های اجرایی در بستر و حریم رودخانه ساخته شده که با بروز سیل میلیاردها تومان خسارت وارد می شود.

ضمن اینکه چندین پست و دکل برق در بستر رودخانه احداث شده است.

آبیار بیان کرد: ایرادات بسیار زیادی وجود دارد که اگر فکری نشود، مشکل جدی به وجود می آید و این در حالی است که خیلی از ایرادات را می توان رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران اصلی سیل ابتدای سال کرمان چه کسانی بودند؟

مقصران اصلی سیل ابتدای سال کرمان چه کسانی بودند؟