مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 14:372019-10-11سياسي

دولتی به عنوان رییس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد


در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم (بخش خواهران) دولتی حافظ کل قرآن کریم و از اساتید بنامقرآنی کشور به جای علی مقنی به عنوان رییس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد.

- اصفهان - در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم (بخش خواهران) دولتی حافظ کل قرآن کریم و از اساتید بنامقرآنی کشور به جای علی مقنی به عنوان رییس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم (بخش خواهران)، دولتی حافظ کل قرآن کریم و استاد قرآن به جای علی مقنی به عنوان رییس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد.

علی مقنی که اکنون در سمت دبیر ستاد مرکزی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف مشغول فعالیت است، پس از اعلام این مطاب توسط حجت الاسلام مصطفی حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که حافظان قرآن کریم در همه رشته های آوایی و معارفی از خواهران وبرادران سرمایه های اجتماعی این نظام مقدس هستند .

وی افزود: باید دقت کنیم که از این سرمایه های فرهنگی تربیتی نظام به درستی تقدیر شود و شایسته است به شکل درستی از آنها تجلیل وتکریم شود در برنامه ریزی ها و حوزه های مختلف برای ارتقای سطح آنها برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی به عنوان رییس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد

دولتی به عنوان رییس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد