مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 13:002019-10-11سياسي

آیت الله علما: با وجود تلاش های دشمنان، سیدالشهدا (ع) دل ها را تسخیر کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه های امروز نماز جمعه مرکز استان با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخبگان، اظهار کرد: رهبری نخبگان را پاره تن ایران نامیدند و این یعنی باید به این عزیزان توجه کامل داشته باشیم.

وی با بیان این جمله مقام معظم رهبری که حرکت علمی آغاز شده در کشور نیازمند استمرار است تآکید کرد: باید امکانات لازم برای این جوانان فراهم و از آنان مراقبت و مواظبت شود.

آیت الله علما با انتقاد از طولانی بودن فرآیند صدور مجوزها برای فعالیت نخبگان، بیان کرد: رهبر انقلاب بر تسریع در صدور مجوزهای قانونی برای این جوانان تأکید داشتند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در خصوص جریان بددل و بدخواهی که قصد ترویج ناامیدی در کشور را دارد، از مردم خواست در این خصوص مواظب باشند و تصریح کرد: در کشور کارهای بزرگی در حوزه نظامی، پزشکی، مهندسی، نانو انجام شده است و اگر آمریکا امروز کاری به کار ما ندارد، از نجابتش نیست بلکه به خاطر بالارفتن قدرت ما در حوزه نظامی است.

وی با یادآوری روز جهانی پست و هفته استاندارد این ایام را گرامی داشت و 22 مهرماه سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب در مسجد جامع کرمانشاه را تسلیت گفت و بیان داشت: ایشان تمام وجودش خدمت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علما: با وجود تلاش های دشمنان، سیدالشهدا (ع) دل ها را تسخیر کرده است

آیت الله علما: با وجود تلاش های دشمنان، سیدالشهدا (ع) دل ها را تسخیر کرده است