مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 12:432019-10-11سياسي

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می شود


دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: ما برای حضور در انتخابات در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات بررسی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه راکعی طی سخنانی در ابتدای نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش با بیان اینکه از اقدامات خوب و دموکراتیک این سال ها، تشکیل نهادهایی مانند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و گروه صدف است که پیوند بین مردم و حاکمیت را ایجاد می کند، تاکید کرد: همه باید برای تقویت و انسجام بیشتر این نهادها بکوشیم.

وی افزود: رویکرد جمعیت زنان مسلمان نواندیش پرهیز از هرگونه افراط و تفریط است و از کلیشه هایی که به نام اسلام و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان مطرح می شود، رویگردان است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش تصریح کرد: ما ضمن آن که حل مسائل همه زنان جامعه را در دستور کار خود داریم و برای آن تلاش می کنیم، در چارچوب نظرات امام راحل و براساس ارزش های اسلام یعنی عدالت، برابری و فقدان هرگونه تبعیض راهمان را ادامه می دهیم.

راکعی در پایان به استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما نیز در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی های مختلفی را برای حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می شود

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می شود