مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 11:202019-10-11سياسي

نخبه پروری و بهره مندی از دانش تولید نیاز امروز کشور است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نخبه پروری و بهره مندی از دانش و فناوری تولید، نیاز امروز کشور در راستای تحقق خوداتکایی و پویایی اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: امروز کشور باید در عرصه تولید، روند رشد و پیشرفت را طی کند و به جای اینکه به مونتاژکاری مشغول باشیم، باید خود به تولید کننده تبدیل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: در این زمینه باید دانش را در کشور در حوزه های مختلف ارتقا ببخشیم و از ظرفیت نخبگان نیز بیش از پیش در پژوهش، دانش افزایی، تولید و اقتصاد و.

بهره بگیریم.

دری نجف آبادی بیان کرد: در حال حاضر تمام تلاش دشمن این است که نسل جوان را تحت تاثیر قرار دهد و توطئه های خود را علیه کشور عملی سازد و با ما باید با هوشیاری از تحقق این دسیسه ها جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: نباید در کشور شاهد بروز مشکلات در تولید و صنعت، همانند آنچه که امروز برای شرکت های هپکو و آذرآب اراک رخ داده باشیم، بروز چنین مسائلی به این دلیل است که در نخبگان بهره نگرفته و درست تصمیم گیری نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه پروری و بهره مندی از دانش تولید نیاز امروز کشور است

نخبه پروری و بهره مندی از دانش تولید نیاز امروز کشور است