مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 11:012019-10-11سياسي

اربعین حسینی قدرت نمایی آزادی خواهان و مظلومان جهان


آیت الله علما در جمع نماز گزاران گفت: با وجود تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن اجتماع عظیم اربعین، شور و شق عاشقان اهل بیت علیهم السلام است و نشان از اقتدار، - مر کز کرمانشاه آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و خطیب نماز جمعه ضمن دعوت همگان بر تقوی و رعایت عدل الهی و با تاکید بر اینکه همه ائمه معصومین علیهم السلام عمر و وجود شان را وقف نشر اسلام کرده اند گفت:اما سیدالشهدا و قیام الهی آن حضرت دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را درخشان و در تاریخ جاودانه کرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه هایش به فرمایشات اخیررهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و افزود: اینکه مقام معظم رهبری جوان نخبه را پاره تن ایران نامید حمایت مسئولان را برای شکوفایی استعداد های جوانان نشان می دهد.

آیت الله علما تصریح کرد: قدرت دفاعی، مسائل فنی و مهندسی و کنترل بسیاری ازبیماری هاوو همچنین دانش نانو در کشور ستودنی است و شایسته است در گام دوم انقلاب تلاش کنیم در حوزه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق و رشد اقتصادی به پله های بالاتری صعود کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز آدینه امروز فرا رسیدن روز جهانی پست و استاندارد را به زحمت کشان این دستگاه ها تبریک گفت: وی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی قدرت نمایی آزادی خواهان و مظلومان جهان

اربعین حسینی قدرت نمایی آزادی خواهان و مظلومان جهان