مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 10:452019-10-11اقتصادي

عدم رعایت استاندارد 2 شهربازی در طبس را تعطیل کرد


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 244 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، 40 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی، - انجام شده است، گفت: طی بازرسی های انجام شده، اجازه فعالیت به دو شهربازی در طبس داده نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مروی مقدم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشورهایی که در آنها استاندارد نهادینه شده است به رشد و توسعه اقتصادی رسیدند.

وی با بیان اینکه جایگاه ایران از حیث استاندارد هر سال چند پله صعود می کند، تصریح کرد: طبق آمار سازمان جهانی استاندارد، ایران در بین 163 کشور جایگاه بیست و یکم را دارد و این در حالی است که در سال گذشته در جایگاه 27 و سال قبل از آن در جایگاه 33 بوده است.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان جهانی استاندارد 15 کرسی هیئت مدیره دارد که از این 15 کرسی، یک کرسی به سازمان ملی استاندارد ایران اختصاص یافته است.

مروی مقدم اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال اداره استاندارد خراسان جنوبی 1420 نفر_ ساعت برای مدیران کنترل کیفیت و 160 نفر _ ساعت برای کارشناسان استاندارد و 512 نفر _ساعت برای کارکنان استان، آموزش ارائه کرده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال 244 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، 40 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی، 435 مورد نمونه برداری از مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت استاندارد 2 شهربازی در طبس را تعطیل کرد

عدم رعایت استاندارد 2 شهربازی در طبس را تعطیل کرد