مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 06:422019-10-11سياسي

پل شناور دهستان عنافچه توسط ارتش بازسازی شد


پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی توسط گروه 422 مهندسی رزمی ارتش برای رفاه حال شهروندان و تردد ایمن آنها از رودخانه کارون بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در حاشیه بهره برداری از پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی، گفت: پل شناور و ارتباطی دهستان عنافچه - ملاثانی فروردین ماه سال جاری به دلیل جاری شدن سیل آسیب دید و بخشی از قطعات آن از هم جدا شد و با وجود اینکه چندین مرحله مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت اما مدتی پیش غیرقابل استفاده شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهروندان این منطقه بخصوص دانش آموزان برای تردد در ماه های گذشته با مشکلات متعددی مواجه بودند، فرمانده کل ارتش دستور دادند تا بار دیگر این پل شناور به صورت کامل و تخصصی بازسازی شود.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش، گفت: این پل های شناور در واقع برای مدت کوتاهی و برای موارد تاکتیکی روی رودخانه نصب می شوند اما با توجه به مشکلات مردم منطقه، پل شناور عنافچه به ملاثانی مدتها است بر روی رودخانه نصب شده و به مرور زمان آسیب هایی به آن وارد شده که طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شناور دهستان عنافچه توسط ارتش بازسازی شد

پل شناور دهستان عنافچه توسط ارتش بازسازی شد