مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 21:162019-10-10اقتصادي

حقوق مرداد کارگران هفت تپه تا پایان هفته پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وزارت تعاون، - مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با هر گونه بازداشت کارگران که صرفاً برای طرح مشکلات صنفی خود اعتراض می نمایند، موکداً مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هر گونه بازداشت کارگران که صرفاً برای طرح مشکلات صنفی خود اعتراض می نمایند، موکداً مخالف است.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان هم مانند تمام اقشار جامعه برای دادخواهی می توانند از حق شهروندی خود استفاده نموده و به مراجع و سازمانها و دستگاههای اداری و اجرایی و قضایی در مرکز کشور مراجعه نمایند.

به گفته مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگران شریف و زحمت کش کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خواسته های خود را از مجاری قانونی پیگیری نمایند.

وی افزود: تجمعات کارگران در فصل کشت نیشکر، احتمال صدمه به تولید را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مرداد کارگران هفت تپه تا پایان هفته پرداخت می شود

حقوق مرداد کارگران هفت تپه تا پایان هفته پرداخت می شود