مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 13:572019-10-10اجتماعي

75 درصد ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی خالی مانده است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بابیان اینکه 75 درصد ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی خالی مانده است، گفت: شمار دانشجویان از 5 میلیون نفر در سال 94 به 3.

- 5 میلیون در سال جاری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین امید ظهر پنج شنبه در مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب مربوط به دانشگاه جامع علمی و کاربردی در همدان گفت: این کتاب ها در حوزه کارآفرینی و اشتغال بوده و توسط اساتید دانشگاه جامع علمی و کاربردی تالیف، چاپ و توزیع شده است.

امید با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی دارای مراکز متعد، با کیفیت متفاوت و مدرسان مختلف است اما باید خروجی تمامی این مراکز و مدرسان یکسان باشد، عنوان کرد: سرفصل های این کتاب ها به تصویب دانشگاه رسیده و در تمامی کشور به صورت یکسان ارائه می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با تاکید بر اینکه شرایطی فراهم شده تا در پایان نیم سال اول سالجاری تمام مراکز علمی کاربردی استان های کشور بر اساس دروسی که امروز رونمایی شد آزمون هایی متمرکز و سراسری برگزار کنند، گفت: این کتاب ها به صورت الکترونیکی و رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

محمدحسین امید همچنین در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران به وضعیت خالی ماندن صندلی های دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و با بیان اینکه خالی ماندن ظرفیت دانشگاه متعلق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی خالی مانده است

75 درصد ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی خالی مانده است