مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:362019-10-10فرهنگي

چهار قدم با کودکان در روز جهانی کودک/ اصفهان به شهر دوستدار کودک تبدیل می شود


اصفهانی ها با کودکان خود در شادمانه های روز جهانی کودک همراه شدند و چه جایی بهتر از گذر فرهنگی چهارباغ تا این «چهار قدم دوست داشتی» در آن برداشته شود.

- اصفهان - اصفهانی ها با کودکان خود در شادمانه های روز جهانی کودک همراه شدند و چه جایی بهتر از گذر فرهنگی چهارباغ تا این چهار قدم دوست داشتی در آن برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصفهانی ها در روز جهانی کودک با کودکان خود همراه شدند و چه جایی بهتر از گذر فرهنگی چهارباغ تا این چهار قدم دوست داشتی در آن برداشته شود.

صدای خنده کودکان با همراهی رنگ های شاد و نوای موسیقی که با دست های کودکانه آنها به آسمان چهارباغ می رفت، تجربه درست کردن غذایی ساده با همراهی مادر و پدر، نقش زدن بر بوم سپید 200 متری، رقابت در غرفه بازی های رایانه ای مناسب برای کودکان و تجربه شیرین شنیدن قصه از زبان قصه گو در خیابانی در دل تاریخ اصفهان، همه آن چیزی است که در ویژه برنامه های خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی کودک در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان شاهد آن بودیم.

یک جا فرش صلح کودکانه پهن شده بود؛ فرشی که کودکان به نقاشی های بی جانش رنگ می بخشیدند تا به آنها فرهنگ های مختلف را یادآوری کند و اینکه صلح و دوستی چقدر در دنیای امروز به کار بشریت دورمانده از یک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار قدم با کودکان در روز جهانی کودک/ اصفهان به شهر دوستدار کودک تبدیل می شود

چهار قدم با کودکان در روز جهانی کودک/ اصفهان به شهر دوستدار کودک تبدیل می شود