مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:072019-10-10سياسي

ضرورت تدوین استانداردها بر اساس توانمندی های داخل/جنگ کشورها برای اجبار استانداردها


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه کشورهای پیشرفته در تلاش هستند تا استانداردهای خود را ارائه دهند، گفت: شایسته نیست که محصولات سنتی با کیفیت پایین و استانداردهای پایین ارائه شوند؛ - استانداردها باید متناسب با قابلیت هایمان به تدوین برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید سرکار امروز در جشن تدوین صدمین استاندارد ملی در حوزه نانو که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو برگزار شد، افزود: صدمین استاندارد ملی از سوی ستاد توسعه فناوری نانو به کمیته نانوی سازمان ملی استاندارد در خصوص روش آزمون تعیین مشخصات نانو مواد ارسال شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 99 استاندارد دیگر در حوزه نانو به سازمان ملی استاندارد ارسال و تدوین شده است، اظهار کرد: این نتیجه هم افزایی ستاد نانو با سازمان ملی استاندارد است که با این تلاش و همکاری به صدمین استاندارد رسیده ایم.

سرکار با تأکید بر اینکه مقوله استاندارد، مقوله مهمی به شمار می رود، یادآور شد: جنگ کشورها در تدوین استانداردها اتفاق می افتد و کشورها سعی دارند استانداردهای خود را بر اساس توانمندی های خود تدوین کنند.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه همواره کشورهای پیشرفته سطح تدوین استانداردهای خود را بالا برده اند و بر این اساس استانداردهای خود را به تدوین رسانده اند، خاطر نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین استانداردها بر اساس توانمندی های داخل/جنگ کشورها برای اجبار استانداردها

ضرورت تدوین استانداردها بر اساس توانمندی های داخل/جنگ کشورها برای اجبار استانداردها