مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 11:512019-10-10اقتصادي

فعالیت صیادان تعاونی های پره، تحت نظارت شیلات


ناظران شیلات، امسال فعالیت صید و صیادی تعاونی های پره را با دقت رصد می کنند.

- معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات مازندران گفت:ناظران شیلات امسال، فعالیت صید و صیادی تعاونی های پره را با دقت رصد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، قاسم کریم زاده در جمع ناظران تعاونی های پره مازندران در بابلسر، نظارت بر فعالیت صیادان و جمع آوری آمار صید را یکی از وظایف اصلی ناظران پره عنوان کرد و افزود: نظارت فعالیت های صیادی از لحاظ زمان، مکان و نیز رعایت استاندارد چشمه های تور و نیز نظارت بر جلوگیری از صید گونه های ممنوع صید در دستور کار قرار دارد.

کریم زاده با بیان اینکه برای همه شرکت ها در تعاونی پره صیادی امسال ناظر تعیین شده است، گفت: همه آن ها موظف هستند دستورالعمل ها و مقررات صید و صیادی را که به آنان ابلاغ شده است در زمان فعالیت صیادی اعمال و نتیجه را به اداره کل منعکس کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران نیز حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان دریا و تامین امنیت صید و صیادی صیادان قانونی را یکی از ماموریت های اصلی یگان حفاظت منابع آبزیان دانست.

سرهنگ عباس پورعلی افزود: نیرو های یگان درقالب 8 پایگاه حفاظتی در سراسر استان باهمکاری خوب و همدلی نیرو های ناظر شیلات ، بر فعالیت های صید و صیادی نظارت خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صیادان تعاونی های پره، تحت نظارت شیلات

فعالیت صیادان تعاونی های پره، تحت نظارت شیلات