مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 15:122019-10-09اقتصادي

حذف قبض کاغذی گاز در خراسان رضوی از آذرماه امسال


سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آغاز فرآیند حذف کاغذی قبوض گاز در این استان از ابتدای آذر ماه 98 گفت: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح ضروری است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حسن خیراندیش افزود: بسترهای گوناگونی برای تکمیل پرونده و جمع آوری اطلاعات مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی اندیشیده شده و در تلاش هستیم تا اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز با مشارکت شهروندان در یک فضای آرام انجام شود.

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد، افزود: مشترکان می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن ثابت خود را به صورت(شماره اشتراک*شماره تلفن) به سامانه 100037074 و یا طی تماس با تلفن گویای 37074 و 1894 اعلام کنند.

وی با بیان اینکه لینک طرح جمع آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده است، خاطرنشان کرد: امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم است.

خیراندیش اظهار کرد: جمع آوری شماره همراه مشترکان گاز خراسان رضوی از ابتدای مهرماه امسال به صورت حضوری توسط نیروهای بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قبض کاغذی گاز در خراسان رضوی از آذرماه امسال

حذف قبض کاغذی گاز در خراسان رضوی از آذرماه امسال