مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 15:112019-10-09سياسي

شورای فرهنگ عمومی جای دعوا بر سر اختلاف سلایق نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی جای دعوا بر سر اختلاف سلایق نیست، قرارگیری اشتراکات و ایجاد هم افزایی را راهبرد این دوره از شوراهای فرهنگ عمومی ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس صالحی بعدازظهر چهارشنبه 18 مهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به تاریخچه تشکیل این شورا در سال 64 و یادآوری اینکه این شورا از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده، گفت: شورای فرهنگ عمومی یک فرصت قرارگاهی مویرگی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی کشور در باب مولفاتی چون برنامه ریزی، رصد و پایش علمی و منطقه ای و ایجاد هماهنگی های دستگاهی است.

وی با بیان اینکه استفاده از این فرصت شبکه ای حداکثری یک نکته اساسی دارد، افزود: استفاده از نظریه ای راهبردی فرهنگی که ناظر بر توسعه استان باشد، همان نکته اساسی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با بیان اینکه فارس به اعتبار سابقه خود مشهور است اما در این استان مانند بسیاری از نقاط دیگر گرفتار فقر نظریه هستیم در حالی که بخش مهمی از توسعه استان را در بر می گیرد، گفت: آیا باید با گذشته خود مقابله و از ناچاری با آن مماشات می کنیم؟ یا از سر ناچاری از کنار تاریخ قبل از اسلام بگذریم؟ صالحی کلید حل معمای توسعه فارس را پیدا کردن یک نظریه راهبردی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی جای دعوا بر سر اختلاف سلایق نیست

شورای فرهنگ عمومی جای دعوا بر سر اختلاف سلایق نیست